Man sitter en söndag va, å kollar på Landet Runt, fast man inte ens har nån mormor. Å allt är gemytligt å ba fuckin perfect å sen kommer dom kristna å ba "hej hej, vi har gjort världens största pärlplatta i form av nattvarden". Å sen ba visar det sig liksom att dom redan har en jesusstaty av lego. LEGO! Gud vrider sig i sin grav typ! Å man ba "shit, fan vad soft det verkar vara med religion asså" å typ ba "kanske att man typ skulle gå i kyrkan nån gång ändå?" Å jag nu ba "NEEEJ, gör det inte, det är det dom vill!", Liksom bara för att det inte är onani doesn't make it ok!
Dom är för övrigt i maskopi med slakthuset där korna får bada bollhav och åka rutchkana innan bultpistolen. Ba, fett osoft!
Ärtor
Visar inlägg med etikett I crack myself up so bad I need crack. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett I crack myself up so bad I need crack. Visa alla inlägg
måndag 16 maj 2011
torsdag 13 maj 2010
Vi har ju så jävla roligt hela tiden
I veckan har jag varit på konferens igen. Av det roligare slaget. Alltså med inslag av nattligt jam, Jurassic Park-flipper, dart, spotifyhets och fri tillgång till mjukglass och popcorn.
Dessutom detta fantastiska som jag tyckte var så himla roligt:

Dessutom detta fantastiska som jag tyckte var så himla roligt:

Schindlers hiss! HAHAHAHAHA!
Etiketter:
I crack myself up so bad I need crack
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)