onsdag 13 april 2011

Förbjudna saker

Jag hatar folk som tycker att hat är ett för starkt ord.
Jag älskar folk som är svåra att älska.
Jag tampas med det enkla och åker rutchkana på det omständiga.
Jag är rädd för att vara trygg.
För glad för att tänka efter.
För hungrig för att vila.


Fredagens festligheter var mycket fina. Så här i efterhand känns allt lite suddigt, men jag antar att det kommer med rollen av att vara värd. Hattifnatta runt och inte riktigt kunna fastna med nån. Men jag tror att dom flesta hade trevligt. Jag hoppas det.
Sen åktes det tåg och bjöds på konsert i Småland, jag och D motsatte oss kroppsarbete. Jag drack två olika teer och fick ett barn i famnen. Jag vill alltid ha helg. Jag vill alltid ha mer av allt.

Men mest vill jag ha kommit på ALLT GENIALT I HELA VÄRLDEN! VARFÖR MÅSTE NÅN ANNAN JÄVLA JÄVEL KOMMA PÅ DET?!!?!

Inga kommentarer: