fredag 17 juni 2011

Kiss me I'm irish coffee

Jahapp, där kom gårdagens indiska middag ut. Den såg ungefär likadan ut idag.


Ikväll blir det finbesök av PF och MB och kanske AJ. Middag och sus och dus. Kanske VHS och crossroads. PF ska introducera körsbärsvin blandat med cola och is för mig. Jag känner på mig att det blir alldeles för gott.

Jag känner mig lite skadad av att ha smygläst Älsa Billgwens blawg på jobbet idag (jamen needz rast ibland liksom!) Nu måste jag hålla i mig ordentligt för att inte börja ta gulliga stilleben-foton på snygga grejer i min lägenhet. I övrigt jävlig snygg och fin person men eeh, alldeles för innehållslöst för min del ba shoppa, byta klänning, gå på restaurang. Fina bilder, men that's all there is och jag behöver mer.

I morgon ska jag åka till havs och träffa far. För första gången sen typ... jag flyttade. I februari. Suck.

I övrigt verkar det som att jag snart kommer börja äga mitt livs tredje-fjärde bil. Innan jag ens har körkort.

Inga kommentarer: