fredag 3 juni 2011

Tusentals nyheter!

Idag vill jag göra pyramider med min kropp. Förvandlas till ett knaprigt äpple. Klättra upp i något högt. Jag vill tämja mitt hår. Forma det till en korg. Lägga saker i korgen.

Igår var det roligt. Jag svettades och delade ut gratisvin på flatlobbyn. Sen en massa dans och trams. Mycket fint. Missade tydligen en performance där några onanerade på scen. Eller vad gjorde dom? Eh, nu känns gårdagen lite luddig. Hur kom jag hem? Och när? Märkte för en stund sen att jag fyllestatusuppdaterat på fejan från mobilen. Obsobz, jag har ingen sån därn surftelefon.

Och vad ska en förvirrad liten stackare hitta på en dag som denna?
Jo, köpa lösögonfransar. Måla om en pistol. Färga håret. Cykla lite. Kanske gå på konsert. Äta något (snart förhoppningsvis). Självömka lite. Äta mer.

Inga kommentarer: