måndag 21 mars 2011

Baby, jag är på gång!

Igår blev det SM-guld. Bandy är den enda sporten jag någonsin fastnat för. Undantaget min egen (korta) tenniskarriär då (och fotboll, pingis och konståkning). Jag tycker liksom att bandy är väldigt fint, det är en lagsport vilket ju alltid känns solidariskt och bra. Det är finess. Det är vinter och is. Det är hårt. Det är snabbt. Det är lite allmänt sett som töntigt. Det är sprit i termos. Me like.

Jag försöker öva mig på att inte sätta mig framför teven med en gång när jag kommer hem. Det går rätt bra. Nu blev det radio och matlagning i köket istället innan datorn sög fast mig. Jag och K har repat med bandet vi ska sjunga med på lördag. Jag tror det blir jäkligt gött alltså! Svänga mycket med håret. Svettas ganska mycket. Sjunga så snyggt det går. Sprit i termos.

Nu har maten svalnat till ätbar temperatur så nu ska här unnas och slafsas.

Inga kommentarer: