tisdag 8 mars 2011

PUSSY CUNT VULVA VAGINA VIVA VIVA VIVA!

8 mars
I loves it! Strålande sol, solen är ju självklart tjej! Fyllig och rund och go å sådär som tjejer är. Jag har fått massage på jobbet. Sen ska jag få en semla. Unna saj! För att "fira det feminina" som dom lite plumpt lagt fram det. Jag skulle kanske hellre äta en semla för att hylla kampen mot patriarkatet och sexismen. För att ära alla som aktivt kämpar för en bättre värld där en blir sedd för den människa en är och inte efter vad en har mellan benen och vem en ligger med. Jag har ändå insett att det är mest skonsamt för mig att välja mina fajter lite. Men idag är jag på gott humör. Jag är glad och är lite stingslig. Bra kombo inför en demo. Don't fucking tell me what to do. *POW*

Men allvarligt asså ba lägg av med sexismen änna. Tänk efter lite gubbe lille och tycker du att det är för svårt så kan du väl bara lägga dig å dö?

Åsså bjussar jag lite på dom här gottingarna. Kakan. Åh Kakan!

Inga kommentarer: