fredag 25 juni 2010

Här är jag om än i bitar

Sommar och sol och hej och hå. Lite kvar. Sen semester. Don Simon var min vän på berget igår. Solnedgång med H och M. Sen susa ner för berget med cykeln. Tänka att om jag kör av så landar jag mjukt. Om hjulet lossnar så flyger jag bara istället.
Idag tvätt, hetsstädning, låtskrivning, tvagning och snart midsommarfirande på ett gräs.
Alla är så fina att det gör lite ont.

Du verkar ha tappat glöden

Jag vet.

Men jag är nog mest bara trött. Hur nyttigt det än må vara det här att rodda hit och rodda dit. Styra upp relation efter relation. Eller försöka styra upp, nyttigt nyttigt. Så saknar jag locket på. Och inte. Nej. Måste kanske ta lite mindre portioner rodda åt gången bara. Detskanogordnasigmedalltskaduse


Cheap and Cheerful - The Kills

Inga kommentarer: