tisdag 1 juni 2010

Misantropi

Jag är på så vedervärdigt jävla dåligt humör så jag tror nästan inte det är sant.
Jag hatar allt och alla.

Shitlist ettkommanoll:
Israel
Niklas Wykman
Rusningstrafik
Personer som åker bil själva
Köttätare
Lägenhetskaos
Folk som bildar bostadsrättsförening
Folk som köper villa eller bostadsrätt som en investering för framtiden
Män som tar fram en gitarr och spelar lite på en fest
Ambivalens
Mummel
Otydlighet
Ofrivillig kroppskontakt
Folk som någon gång röstat borgerligt
Reklamradio, reklamtv, reklampelare
Folk som gillar reklam men gnäller på graffiti
Folk som fattar trögt
Folk som stör sig på att andra fattar trögt
Florister
Inredningsarkitekter eller ännu värre homestylare
Folk som lägger upp covers på låtar på youtube så att man inte hittar den riktiga låten
Blanda frukt och choklad
Slingat hår
Rakade kön
Män som vill ha applåd och diplom för att de agerat mot ojämställdhet
Skavlan
MTV, kan dom inte bara döpa om skiten till TV, M förvirrar mig för jag tror fortfarande att det står för musik
Alldeles för tunn pizza som dessutom är dyr

To be continued

If you eat meat, we've got a beef!

Inga kommentarer: