måndag 22 mars 2010

Seeing is believing

Här kommer bildbevisen.

Plaskade lite här


Smaskade lite här.
(Den sjukaste middagen jag varit på. Detta är alltså förrätten där dom har flätat ihop små paprikor och toppat med parmesan och grejer. Dom hjälpte en att lägga servetten i knät och synkroniserade serveringen á la Nobelfest. Jag kände mig som en spion. Visste inte om jag skulle fnissa eller skrika "jihad". Försökte titta servitörerna i ögonen och ge dem blickar som sa "jag är egentligen som er, I'm with you!" men dom var för fokuserade. Jag gav mig hän)


And the "Most Creepy Object in a Flea Market"-award goes to....



Och här har vi lite behändiga turistsouvenirer. Bart Simpson, Michael Jackson, Che Guevara och ...Saddam Hussein?! Och inte nog med det, gissa vem som gömde sig inne i Saddam? Jo ingen mindre än Bin Laden själv! Han valde den mörkaste grottan så att säga... Hallå, U.S.A! Ni har letat på fel ställe!


She's got a ticket to die (but I didn't)


Inga kommentarer: