fredag 9 april 2010

Yes i have a time

Alltså, det är ju rätt löjligt med utsikt och väder och sånt där. Sitta och oja sig och få tåren i ögat över en jävla solnedgång. Löjligt. Tycka det är lite härligt att se havet från sin bostad. Fånigt. Grumlas lite i blicken av att vattnet är kristallklart och turkost. Borgerligt rentav.

Jag är löjlig, fånig och borgerlig för jag går ju fan igång lite på det här.







Sjuka omgivningar föder sjuka drömmar. Jag har inatt drömt följande film, från början till slut:
Sarah Jessica Parker får av sin fräcka väninna åtta handväskor att ta hand om i en vecka medans vänninan åker från stan. Varje väska kostar över 10 000 dollar och är heta dreggelobjekt för lilla SJP. Hon ska i tur och ordning dejta väskorna och vid veckans slut ha bestämt sig för vilken hon ska välja. Hon får bara behålla en. Genre; romantisk komedi. Jag hoppas att någon aldrig behöver se denna film, det var så dåligt att jag vaknade i protest och sedan somnade om och drömde om en japansk affärsman som fuckade hela sin karriär för att han hade sex i en hiss och ringde ett mobilsamtal samtidigt. Han fick sparken och tog sedan livet av sig. Genre; socialrealism.



I morgon ska jag in i den där jävla gigantiska plåthumlan igen. Efter det ska jag fanimej hålla mig på marken så länge jag kan. One foot in the grave but I got two feet on the pavement yeah.

Inga kommentarer: