måndag 6 september 2010

Tjejorna

05pm K

jag o E var asroliga och han var lite tafatt. HÖHÖHÖÖÖÖ

och det värsta har gått ur kroppen nu från liggandet tror jag

men jag kanske ringer ändå och bara kollar läget

7:06pmMe

ja, gör det. det är la gött å klämma ur det sista ur den lilla emotionella tuben änna...

7:06pm K
mm...

vi kvinnor är så fantastiska som känner så mycket

7:07pm K

hmm.. det där lät lite konstigt

jag ångrar mig

7:09pmMe

haha!

det är livmoderns som vandrar runt i kroppen och gör oss hysteriska vettu

7:12pm K

haha

är det nåt jag avskyr är det såna där smetiga hysteriska kvinnor

7:14pmMe

jafyfan. "men det är ju så dom är, tjejorna, gråter lätt å så, har alltid näsdukar redo i handväskan"

7:14pm K

klänger o smetar med näsdukar

7:15pmMe

usch. vedervärdigt beteende. lipar så fort de får se ett barn eller en blomma eller två gamla människor som håller varandra i handen!

7:16pm K

allt dom vill är att bli påsatta och gravida

7:16pmMe

..och måla fondvägg och riva citronskal över GI-maten

7:17pm K

scrapbooka inbjudningskort till barnadopet

fredagsmysa

pyssla om

7:18pmMe

Köpa ett spa-paket som heter "hans och hennes" till sin "älskling" på födelsedagen.

7:21pm K

lördag på allum, luncha på "paprika". vara som folk är mest.

7:22pmMe

Döpa sina barn till Wilma och Alfred.

Gå med i en brukshundsklubb

7:23pmMe

Köpa färdiginramade bilder på barn från ikea och sätta upp i sitt nyrenoverade kök i rostfritt stål.

7:28pm K

hahaha

nu ska jag åka till Ps soffa och äta godis

7:28pmMe

åguvad trevligt. jag har precis ätit mat och är så ledsen att det är över!

haha

7:28pm K

jag älskar dig så mycket, fina du

hejdå

stora ord en måndag

7:29pmMe

åh, back at ya! puss!


Inga kommentarer: