tisdag 14 september 2010

Men du då? Rövansikte!



Ja, jag åsiktsregistrerar. Men bara dom jag känner. Jag vill fan inte se din skit du postar på ansiktsboken att du ska rösta på Vägval Göteborg för att du är för dum i huvudet för att fatta det här med trängselskatt. Jag gömmer er. Vill inte ta en öl med folk som tycker det är "lite käckt" med Piratpartiet för att dom är för dumma i huvudet för att inse att det är idioti att sätta "integritetsfrågan" framför t.ex ett jämställt samhälle. Jag vill bara gömma, glömma och peka finger åt er. Jag vill enbart debattera med folk som tycker exakt som jag annars blir jag upprörd, ledsen och arg. Nerverna! Nerverna! Japp, jag vet bäst. Det visste ni väl. Ni förtjänar inte min energi
. Jag vill ha en åsiktshomogen omgivning. En totalitär feministisk stat. Ya basta och håll käft i demokratins namn!

Inga kommentarer: